دانلود پی دی اف کتاب Trick Yourself to Sleep : 222 Ways to Fall and Stay Asleep From the Science of Slumber

[ad_1]

222 روش برای داشتن یک شب بهتر و یک خواب صبحانه روشن تر می تواند زندگی بیداری شما را خراب کند ، که می تواند شما را لجن و ناخوشایند کند. اما وقتی روی تراس ایستاده اید و گله ها را می شمارید ، نگران این هستید که خواب هرگز نمی تواند بیاید … چه کاری می توانید انجام دهید؟ خوب ، خود را فریب دهید تا بخوابید – با 222 استراتژی ساده و نکات خلاقانه ، همه از نظر علمی پشتیبانی می شوند: ساعت های کاور (هر دقیقه بی قرار فشار خود را متوقف کنید) دو کیوی بخورید (فولات و آنتی اکسیدان های آنها به خواب کمک می کند) زبان خود را بیرون بیاورید (تحت تنش آزاد می شود) فک ) یک پتو وزنه دار را امتحان کنید (مانند آغوش کشیدن برای سیستم عصبی شماست) لیستی تهیه کنید (و سپس آن افراد را تا فردا جدا کنید)! همچنین باید راهنمایی برای بی خوابی های گاه به گاه باشد که به شما کمک می کند به خواب بروید ، بخوابید و بهترین خود را بیدار کنید.

[ad_2]

دانلود pdf کتاب Trick Yourself to Sleep : 222 Ways to Fall and Stay Asleep From the Science of Slumber